7 år sen begravningen

Idag är det exakt 7 år sen mamma begravdes. Kan inte fatta att det är så längesedan! Tiden går fort! =/ Jag och pappa åkte dit och jag köpte en liten lila blomma som jag ställde bredvid gravstenen. =) Tänkte först köpt en ros men de hade inga lösa rosor så fick bli en liten blomma istället. =)

image69
                     Mammas gravsten fin tycker jag

Efter att jag varit på kyrkogården åkte jag till och pappa för att titta på tapeter, gud vad svårt det är men tror jag har hittat mina tapeter som jag vill ha. Ska ta med mig Lena en dag så får hon säga vad hon tycker. Efter det åkte jag till City med pappa men då ringde Jenny och frågade om vi kunde luncha för hon hade en lång lunchrast så vi drog till lill krogen och åt god mat där. Jag åt kycklingfile med ris och currysås, smarrigt! =) Sen gick hon tillbaka till skolan och jag åkte hem med pappa. Sen har jag bara tagit det lugnt resten av dagen.

När jag varit ute med hunden säger pappa att det ska komma 2 killar och titta på lägenheten sen ikväll runt 8 tiden. Jag bara jaha två killar? Han bara ja två killar som håller på med golf. Min tanke var att ska jag vara hemma och se hur dom ser ut eller ska jag gå ut med hunden? =P Jag valde att stanna hemma och jag ångrar de VERKLIGEN INTE! =P Det var bara en som kom och tittade av dom, vet inte varför den andra inte kom men skit samma! FATTA HUR SNYGG HAN VAR!! =P Jag trodde jag skulle dö så snygg var han! Värsta blå ögonen som bara lyste! Snygga kläder och snygg kropp! =P + att han luktade supergott! Hehe...=P Men ni kan tänka er att jag skämdes lite för pappa, han ska ju alltid tjöta så himla mycket! Jag bara gick där och tänkte pappa håll käft!! Men han tittade på lägenheten och sa att den var väldigt fin och så sen tacka han för sig och gick. Jag var tvungen att lugna ner mig när han hade gått och sen ringa till Emma och mamma och berätta hur jävla snygg han var! Hehe....=P Jag kan säga att jag kommer verkligen trivas i lägenheten på andra våningen om dom flyttar in här! ;P sen funderade jag iofs på att dom kanske är bögar för att dom bor ihop, men det är ju rätt många killar som bor ihop nuförtiden så de kan bara vara kompisar. Det gör inget om dom skulle vara bögar jag menar man kan ju alltid titta! ;P Hehe...Aja nu ska ja sluta dräggla och titta lite på TV hehe...

Sov gott från en galen Katta ;P









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0