ny krabat..

Idag fick jag svar från uppfödaren att vi fick den choklad sköldpaddsfärgade =) Wieeee.. Jag är så glad, kommer ju aldrig kunna somna nu.. fick ett namntips av Katta nyss, Molly.. det är sött.. Vi får hämta henne nästa helg och jag längtar som en toking..

image17
Såhär såg den lilla ut när hon var endast 2 veckor gammal och nu är hon fyra veckor. Söting va? =)

vad har mer hänt idag? Vi mötte upp Daniel vid stationen för en dag på stan.. sen mötte vi upp Linda och Annika.. hade det trevligt.. köpte en munkjacka och en jättefin kofta =)

Jag inser mer och mer hur mycket jag älskar Markus, det är han jag vill leva mitt liv med. Det känns verkligen rätt!!

kramar till er alla från en överlycklig Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Naw så söt=)

2007-04-05 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0