Ladies Night!

Japps...det var vad jag var på igår! Ladies Night på Harrys. För er tjejer som inte var där kan jag säga att ni missade allt nåt! ;P 4 snygga sexiga killar som dansade och strippade! Vilka kroppar! Man var ju bara tvungen att tafsa lite...dem får faktiskt skylla sig själva när dem går så nära oss tjejer. Hehe...;P Jag var ute med Bea och Erica. Riktigt skoj hade vi och vi får göra om det tjejer! :)

image15 image16
Visst är dem snygga?! ;P

Jahapp...idag söndag gick jag upp 9! Men jag var så kissenödig och lite hungrig så jag kunde bara inte ligga kvar. Pappa blev lite chockad när han såg att jag var uppe. :P Gick till Lena för hennes mobil va avstängd men det visade sig att den inte alls var det utan den krånglar. Lena och jag åkte ner till Knalle för hon skulle lämna in sin telefon för att det är så mycket fel på den. Efter det drog vi hem till Lena för hon skulle tvätta. Efter det lagade vi lite mat och tjötade. Alltid lika trevligt att vara med Lena.

Jag är förkyld igen...:( Orka vara det när det är varmt ute, man svettas ju inte mindre för det! Men, men hoppas det blir bättre. Ne orkar inte skriva mer nu.

Godnatt från en snorig Kattis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0