käpp i hjulet

Känner mig som en käpp i hjulet som inte passar in där. Men på något sätt får man försöka få det att passa in så att det går lättare att cykla.. eller hur ska man göra? Bara dra ur den eller anpassa sig?

Nåja idag var jag på linslektion, var inte så jobbigt men ögonen svider.. men kände att jag var tvungen att skriva av mig.. vet inte vart denna blogg leder..
just det, linserna var jag ju på.. det gick väl rätt bra att sätta in dem men när jag väl var hemma och skulle ta ur dem så var det lite jobbigare.. =P Men det kommer nog bli bra till slut.. får vi hoppas iaf =)

Ne om man borde plugga lite men det är jobbigt för ibland får jag dimsyn och allt blir suddigt.. =P Detta får vara allt för idag!

//Bloggskrivningen gjordes av Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0