Justin Chambers!

Han är med i serien Gray´s anatomy. En riktigt bra serie och lite rolig. Just dagens avsnitt är roligt! Killarna är ute och fiskar men det blir inte som de hade tänkt sig. Hehe..Justin Chambers eller Dr. Alex Karev som han heter i serien och T.R. Knight eller George O'Malley, bråkar. De slåss ute i skogen och råkar slå till en annan kille som ramlar på en sten och måste sy i huvudet! Lyckad fisketur säger ja bara! =P Hehe...När första säsongen gick så tittade jag inte på det. Tyckte inte det verkade bra. Men sen gick det i repriser och då tittade jag på det och insåg att det var riktigt bra så nu är jag fast som många andra är. Usch, jag och mina serier!

image25
Dr. Alex Karev (Justin Chambers) en heting ;P 

Idag har det för övrigt varit en bra dag. Trivs bra på förskolan men känner fortfarande lite ångest över vad jag måste göra! Så i helgen ska jag försöka komma på lite aktiviteter som jag kan göra med barnen och komma på vad för observationer jag ska göra med. Har iallafall valt två barn som jag vill observera så det ska nog bli bra. Efter praktiken åkte jag och körde ett pass. Fy vad det var jobbigt idag! Mycket hopp så jag fick mjölksyra i benen, får se om jag får någon träningsvärk imorgon.

Tack för mig så ses vi...

//Spralliga kramar från Kattisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0