JIPPIII!!

Jag är så glad! Jag klarade min omtenta! =D Trodde verkligen inte jag skulle klara den för det kändes inte alls bra när jag väl satt där och skrev. Men tydligen så räckte det, fick precis 15 som man var tvungen att ha för att bli godkänd! Skönt nu slipper jag tänka nåt mer på den!

Idag har jag städat, tvättat och pluggat. Skönt att bara ta det lugnt en helg. Kände att jag behövde det efter att ha varit ute 5 helger i rad nu! =P Hehe....Fint väder har det varit idag också, riktigt sommarväder! =) Vet inte vad jag ska skriva mer...har inte så mycket att berätta...ska fortsätta att titta på filmen 2 fast and 2 furious, den är bra. Snabba bilar och snygga killar! ;P Hehe...

Jo måste ju säga att det är kul att Emma har skaffat sig en ny liten "bebis". =) Är glad för deras skull. Lycka till med lilla Smulan och du vet att jag älskar dig oxå!

//Flumiga Katta

image19
Djoni älskar att sola! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0