JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

YES! BHC (borås hockey), går upp i allsvenskan!!!! Men det var nära att de inte skulle gå upp! Vi var på 4e plats i tabellen. För att komma två var vi tvugna att vinna matchen idag och Piteå som låg sist i tabellen att de vann över 2an i tabellen....Så det såg inte så lovande ut tänkte jag! Men gud så fel man kan ha! =D Ptieå vann med 3-2 mot Väsby, och vi vann med 8-3! Så ja, vi gick upp i allsvenskan!! Äntligen! Det har dem förtjänat verkligen!! =D Grattis, grattis, grattis!! =D

För övrigt så är min bror här...inte så kul för det enda han gör är att klaga! Så har han magsjuka med, eller han har bara diaree nu men ändå, bättre om han hade vart hemma istället för att komma hit och smitta mig! Han hade varit och handlat lite cola och kex mot magen....jag sa att jag har tabletter mot diaree om du vill ha? Men han bara snäste nej jag vill inte ha några jävla tabletter! Förlåt så jävla mycket, är inte mitt fel att du är sjuk! Tänkte sagt att du behöver inte va otrevlig för det men orkade inte....*suck* Har inte så jättebra relation med honom, iofs skiter i det...Orka försöka med en person som är ego och tror han är bäst och vet allt!

Orkar inte skriva mer....Grattis BHC än en gång! =)

//Glad Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0