Inga vårkänslor....

Ne man kan inte säga att man direkt får några vårkänslor när vädret är såhär konstigt! Menar det snöade, SNÖADE! i helgen....inte klokt!! Inte konstigt att man känner sig nere när vädret är som det är....Skit i det nu.

Har ju glömt att berätta en rolig sak som jag och Anna var med om när vi var och shoppade lite. Anna hittade en jättesnygg hatt och provade den. En liten flicka satt i en vagn och såg Anna med hatten och säger "COOOLT!" haha...jag och Anna blev helt paffa över att hon sa så och började fnittra lite. Såååå söt unge och säga så! Hehe...ja, man ser vad barnen tar efter...hehe...så passa er för vad ni säger! ;P

Har varit ledig länge nu och det har varit skönt..iofs har haft att göra ändå med skolan men inte lika farligt som det vart innan. Påskafton var jag ute men det var inte kul. Var tillome underklädesvisning men nee de va inte kul. Jag som inte kunde komma i feststämning helt enkelt.

Syrran var här med sin familj i söndags till måndag. Det var roligt att få träffa dem lite. =) Jag och syrran sjöng karaoke som hon hade med sig. =P Gud vad jag är bäst på Lena PHs låt...eller inte..=P hehe..Men jag slår syrran iallafall. ;P

Jahapp..har inget mer att berätta...inget som händer på kärleksfronten heller direkt. Känns la sådär, för vill gärna ha en kille nu. Men jag får väl nöja mig med att spana på alla killar man inte kan få....

Tack och adjö!

//Kattisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0